ZAKRES ZASTOSOWANIA
Do zamkniętych przekładni, łożysk tocznych i ślizgowych lub do przegubów
lub łańcuchów, gdy przewidziane jest smarowanie smarem stałym.
Nadaje się również do wysokich prędkości obrotowych przy niewielkich luzach łożyskowych lub małej ilości miejsca w przekładni.Zmniejsza zużycie. Łatwość tłoczenia w instalacjach centarlnego smarowania. Odporny na wodę. Najlepsza ochrona antykorozyjna dzięki specjalnym dodatkom.
WŁAŚCIWOŚCI / DOPUSZCZENIA
DIN 51 502: KPHC00K-40; GPHCOOK-40
NSF H1 nr rej. 140485
Wpływ wody; ochrona antykorozyjna; nieszkodliwe dla środowiska;
do stosowania w przemyśle spożywczym.
SKŁAD
kolor jasnożółty
poalialfaolefina (PAO)
ług komplepsowy aluminiowy
DANE TECHNICZNE
- Temperatura robocza: -45°C -> +120°C
- Klasa NLGI: 0 - 00
- Wartość DN (dm x n): 500.000 mm/min
- Lepkość oleju bazowego (40°C): 160 mm2/s